Heerlijke korting

Zomer vakantie in het mooie Nederland

Heerlijke korting

ZON

Veelgestelde vragen

Reservering:

Graag wil ik een bepaald bungalownummer boeken, hoe kan dit?

U kunt dit telefonisch bespreken

Graag wil ik langer dan 3 weken op uw park verblijven, hoe kan ik dit reserveren?

U kunt dit telefonisch bespreken

Hoe kan ik mijn reserving betalen?

U kunt veilig online betalen via de door ons gestuurde betaal link. Betalen kan u met uw eigen bank via Ideal of met uw Maestro, Mastercard of Visa. Wilt u betalen via Paypall dan kan dit ook.

Welke betalingstermijn hanteren jullie?

Tot 3 dagen voor aankomst  

100% bij aankomst

4-7 dagen voor aankomst

100% 4 dagen voor aankomst

Tussen 7 en 28 dagen voor aankomst  

30% 4 dagen na reservering

70% 7 dagen voor aankomst

Tussen 28 en 42 dagen voor aankomst

30% 7 dagen na reservering

70% 14 dagen voor aankomst

Meer dan 42 dagen voor aankomst 

30% 14 dagen na reservering

70% 14 dagen voor aankomst

Kan ik elke dag aankomen?

In bepaalde periodes in het naseizoen kunt u dagelijks aankomen: u vindt deze data in onze zoek & boek module. Over het algemeen kennen we vaste aankomst dagen op de maan- en vrijdagen: maar mocht de bezetting het toelaten dan kan er kort voor de aankomst contact met ons gezocht worden. Minimaal verblijf is twee nachten.

Welke periodes zijn schoolvakanties?

U kunt op de website op met hiern de schoolvakanties bekijken door hier te klikken

Wat is inbegrepen bij huur en wat niet?

Bij de huur inbegrepen zijn eindschoonmaakkosten en energiekosten

Niet inbegrepen zijn de items die afhankelijk zijn van het aantal personen zoals lakenpakket per persoon, reserveringskosten per individuele reservering en toeristenbelasting geheven door de gemeente Scherpenzeel per persoon per nacht.

Welke kortingen zijn er en wat zijn de kortingsvoorwaarden?

Op dit site vindt u te allen tijde de voordeligste prijzen

Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt, kan ik deze nogmaals aanvragen?

Natuurlijk, dit kunt u bij ons navragen

Aankomst en verblijf:

Hoe laat kan ik inchecken?

Op uw aankomstdag kunt u vanaf 16.00 uur uw accommodatie betrekken, natuurlijk bent u al eerder op het park van harte welkom om al van onze faciliteiten gebruik te maken of gewoon alvast de omgeving te verkennen.

Uitcheck is voor 10.30 uur.

Is het mogelijk om te verlengen?

Het is mogelijk om uw reservering vlak voor/tijdens uw verblijf te verlengen. Dit is enkel mogelijk wanneer er voldoende beschikbaarheid is. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met Tijdens kantooruren +31 6 41 24 06 60  of op 033-277 77 77.

Accommodatie:

Zijn er huisdieren toegestaan in de accommodatie?

Er zijn een aantal types welke huisdiergeschikt zijn, u moet dan wel de huisdier bij de reservering opgeven, maximaal 2 huisdieren per bungalow

Mag ik roken in de accommodatie?

Al onze accommodaties zijn rookvrij, dus wij verzoeken u niet binnen te roken en buiten de sigaretten op te ruimen

Is er een senseo of koffiezetapparaat aanwezig?

Met uitzondering van de acht en tienpersoons zijn in al onze accommodaties een Senseo en een koffiezetapparaat aanwezig, in acht en tien persoons alleen een gewoon koffiezetapparaat. In de luxe heeft u de beschikking over een Nespresso

Is er een oven aanwezig?

In al onze stenen accommodaties is er een combi-magnetron aanwezig. In onze chalets niet, daar staat een magnetron. 

Kan ik gebruik maken van wifi?

U kunt in uw vakantiehuis en in onze restaurants gebruik maken van wifi, dit is geheel kostenloos. Er wordt gewerkt met een inlog code. Gebruikt u het internet 15 minuten niet dan zult u weer even opnieuw moeten inloggen. Dit om ervoor te zorgen dat als u het gebruikt dit ook van goede kwaliteit is.

Is er een kinderbedje en/of kinderstoel aanwezig?

In al onze vakantiehuizen en villa’s is een kinderbedje en een kinderstoel aanwezig. In het vakantiehuis kids is ook een box aanwezig. In de chalets is geen kinderbedje of –stoel aanwezig. Het kinderbedje is hier namelijk moeilijk te plaatsen.

Zijn de accommodaties geschikt voor minder validen?

Onze vakantiehuizen zijn niet direct aangepast voor minder validen, er zijn een aantal vakantiehuizen (4 en 6 persoons) waar geen bad is in de badkamer beneden maar een inloopdouche, ook kunnen wij uiteraard zorgen voor een oprijplank bij de voordeur.

Onze villa nr 118, is niet geschikt voor minder validen, hier is een trappetje tot de voordeur en een hoogteverschil tussen keuken en woonkamer.

Mocht u vraag er niet bij staan : neemt u dan gerust contact met ons op! Dat kan via de chat op deze site maar u mag ook mailen naar info@landgoedruwinkel.nl of even telefonisch contact met ons opnemen op 033- 277 7777

Trip Advisor Zoover ANWB Recron Grebbelinie