Vandaag nog op vakantie? Bel 033-277 7777

LEES MEER

Heerlijk genieten van het groen

Lees meer

Wandelen op de Utrechtse Heuvelrug

BEKIJK DE VIDEO!

Lees meer!

Lees meer!

FIJN

Lees meer!

Feest met de familie in de 8 persoons Premium!

Lees meer!

Groot!

Lees meer!

Kom tot rust in de natuur!

Lees meer!

rust

Vragen?

Reservering:

Graag wil ik een bepaald bungalownummer boeken, hoe kan dit?

U kunt dit telefonisch bespreken

Graag wil ik langer dan 3 weken op uw park verblijven, hoe kan ik dit reserveren?

U kunt dit telefonisch bespreken

Welke betalingstermijn hanteren jullie?

0-7 dagen voor aankomst                             100% bij aankomst

7-14 dagen voor aankomst                            vier dagen voor aankomst 100%

14-28 dagen voor aankomst                         30% zeven dagen na reserveren

                                                                      70% vijf dagen voor aankomst

28-42 dagen voor aankomst                         30% zeven dagen na reserveren

                                                                      70% 14 dagen voor aankomst

42 dagen voor aankomst of meer                 30% 14 dagen na reserveren

                                                                      70% 14 dagen voor aankomst

 

Kan ik elke dag aankomen?

In bepaalde periodes in het naseizoen kunt u dagelijks aankomen: u vindt deze data in onze zoek & boek module. Over het algemeen kennen we vaste aankomst dagen op de maan- en vrijdagen: maar mocht de bezetting het toelaten dan kan er kort voor de aankomst contact met ons gezocht worden. 

Welke periodes zijn schoolvakanties?

U kunt op de website op met hiern de schoolvakanties bekijken door hier te klikken

Wat is inbegrepen bij huur en wat niet?

Bij de huur inbegrepen zijn eindschoonmaakkosten en energiekosten

Niet inbegrepen zijn de items die afhankelijk zijn van het aantal personen zoals lakenpakket per persoon, reserveringskosten per individuele reservering en toeristenbelasting geheven door de gemeente Scherpenzeel per persoon per nacht.

Welke kortingen zijn er en wat zijn de kortingsvoorwaarden?

Op dit site vindt u ten alle tijden de voordeligste prijzen

Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt, kan ik deze nogmaals aanvragen?

Natuurlijk, dit kunt u bij ons navragen

Aankomst en verblijf:

Hoe laat kan ik inchecken?

Op uw aankomstdag kunt u vanaf 15.00 uur uw accommodatie betrekken, natuurlijk bent u al eerder op het park van harte welkom om al van onze faciliteiten gebruik te maken of gewoon alvast de omgeving te verkennen.

Uitcheck is voor 10.30 uur.

Is het mogelijk om te verlengen?

Het is mogelijk om uw reservering vlak voor/tijdens uw verblijf te verlengen. Dit is enkel mogelijk wanneer er voldoende beschikbaarheid is. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met 033-277 77 77.

Accommodatie:

Zijn er huisdieren toegestaan in de accommodatie?

Er zijn een aantal types welke huisdiergeschikt zijn, u moet dan wel de huisdier bij de reservering opgeven, maximaal 2 huisdieren per bungalow

Mag ik roken in de accommodatie?

Al onze accommodaties zijn rookvrij, dus wij verzoeken u niet binnen te roken en buiten de sigaretten op te ruimen

Is er een senseo of koffiezetapparaat aanwezig?

Met uitzondering van de acht en tienpersoons zijn in al onze accommodaties een Senseo en een koffiezetapparaat aanwezig, in acht en tien persoons alleen een gewoon koffiezetapparaat. In de luxe heeft u de beschikking over een Nespresso

Is er een oven aanwezig?

In vakantiehuis 4 persoons luxe en 8 persoons premium is een combi-magnetron aanwezig

Kan ik gebruik maken van wifi?

U kunt in ons gehele park gebruik maken van wifi, dit is geheel kostenloos. Er wordt gewerkt met een inlog code. Gebruikt u het internet 15 minuten niet dan zult u weer even opnieuw moeten inloggen. Dit om ervoor te zorgen dat als u het gebruikt dit ook van goede kwaliteit is.

Is er een kinderbedje en/of kinderstoel aanwezig?

In al onze vakantiehuizen en villa’s is een kinderbedje en een kinderstoel aanwezig. In het vakantiehuis kids is ook een box aanwezig. In de chalets is geen kinderbedje of –stoel aanwezig. Het kinderbedje is hier namelijk moeilijk te plaatsen.

Zijn de accommodaties geschikt voor minder validen?

Onze vakantiehuizen zijn niet direct aangepast voor minder validen, er zijn een aantal vakantiehuizen (4 en 6 persoons) waar geen bad is in de badkamer beneden maar een inloopdouche, ook kunnen wij uiteraard zorgen voor een oprijplank bij de voordeur.

Onze villa nr 118, is niet geschikt voor minder validen, hier is een trappetje tot de voordeur en een hoogteverschil tussen keuken en woonkamer.

Mocht u vraag er niet bij staan : neemt u dan gerust contact met ons op! Dat kan via de chat op deze site maar u mag ook mailen naar info@landgoedruwinkel.nl of even telefonisch contact met ons opnemen op 033- 277 7777.

 

Trip Advisor Zoover ANWB Recron Grebbelinie